Följ med in i vår Walk In Closet!


Nu är även garderoben på andra sidan klar! I Love Shoes! ;) Så därför valde jag att sätta in två utdragbara skogarderober ovanpå varandra. Yey! :D


Några av mina favoritskor!


Ovanför skorna och trådbackarna har jag satt in två specialhängare som är utdragbara för att lättare komma åt kläderna. Här har jag hängt alla toppar, blusar och kavajer. Paljettjackan kommer från LaRedoute och den randiga toppen från DKNY.

I den första garderoben är nu glasskivan på plats över alla smycken. Kjolar och festklänningar är upphängda!


På insidan av klännings och smyckesgarderoben har jag satt upp en utdragbar halsbandshängare. Den här är verkligen toppen! Ett superbra sätt att få överblick när man ska välja smycken! På glasskivan ligger mina festväskor från Kenneth Jay Lane, Yves Saint Laurant, Marc Jacobs mfl.


I min sambos första garderob finns plats för massor av skjortor.


Och väskor och en...    katt!


Min sambo har en likadan låda som mig men med slipsar istället för smycken.


Om Molly ser min smyckeslåda utdragen så här försöker hon putta ut alla smycken på golvet med tassen, jättekul lek tycker hon! Jag blev så förvånad en dag när jag drog ut min smyckeslåda och alla smycken låg i fel fack och blandade hur som heslt, ha,ha. (Note to self: glöm inte stänga dörren!)


En smart byxhängare!


Min sambos andra gardrob. Skoförvaring, trådbackar och hyllplan.










Behöver jag ens säga, att så fort vi öppnar dörren till walk in closeten så kommer Molly rusande! Hon förstår inte alls hur vi kan bygga en hel lekplats till henne med klätterställning, gosiga gömställen och saker man kan putta nerpå golvet, och sen inte ha den öppen varje dag? Skandal! ;)

Kommentarer:

1 Sandra:

Hahaha fick mig ett gott skratt :) er katt ät för söt!!! Jag blir helt kär :)

2 malin:

Vad fint ni verkar ha fått det.. Var har ni fått tag på alla smarta utdragbara hängare?

Katten är ju för söt!

3 Ellie:

Sandra: Åh va glad jag blir, för vi är ju också helt förälskade i våran lilla svarta katt, hon har en sån rolig personlighet! Molly hälsar och tackar! Kram! :)



Malin: Kul att du tycker det! Allting kommer från IKEA faktiskt. Dem har verkligen tagigt fram massor av smarta grejer och det mesta tror jag man kan sätta in i dem flesta garderober av standardmått. Just den vi köpte är väl den dyraste eftersom det var spegelvägg och ekträ, men inredningen är inte så dyr och alla smågrejer är superbilliga och smarta. Kul att du tyckte Molly var söt, hon spinner tack! Kram!

4 GV:

Wow så bra det blev! Ja Molly-boll (mitt eget smeknamn för henne :P )är verkligen ett litet charmtroll!!

5 Ylva:

Avundsjuuuk! :) så himla fint det blir!



Å Molly-serien var ju underbar!

Kommentera här: