2 Godbitar från Nelly!


En blå draperad klänning med paljetter på axlarna från Rut mfl. Känndes ju lite dumt att beställa Rut mfl på nätet eftersom butiken ligger några hundra meter från där jag bor, men tänkte inte på det då. Funkar både som klänning till bara ben och som längre topp till leggings. Jag gillar den jättemycket så det blir keep!

En röd klänning med asymmetrisk skärning och paljetter på ena axeln från Jeane Blush. Man kan ha den så här också med undertyget skymtande. Den här är jag lite osäker på, käns som man ser lite fyrkantig ut i den, men samtidigt så gillar jag att det är mycket svishande tyg och lite gudinnedrapering. Vad tycker ni? Keep or Delete?

Kommentarer:

1 Cajsa:

Keeper! Den röda tyckte jag va super, tänk till jul! Kanonfint!

2 tush:

Keep

3 Ellie:

Cajsa: Tack för rådet! Ja jag älskar ju rött, så det får nog bli en keeper då. Kram!



Tush: Tack för rådet! Det blir en keeper. :)

Kommentera här: