Dagens Köp!


Jag kunde inte motstå dem nya manikyrlacken från YSL som kommer i två toner som ska komplettera varandra. Jag blev speciellt kär i Belle de Nuit i plommon och guld. Fab-u-lous! :) Man kan måla antingen tipparna i guld eller plommon eller tvärt om eller använda lacken var för sig. Två fantastiskt härliga höstfärger tycker jag. Plus hur snyggt kommer
inte det guldiga vara till jul och alla fina röda klänningar jag kommer ha då? Jag hade en rabattkupong på 20% på en valfri vara på Kicks så då blev det inte så farligt dyrt.



Här ser ni alla färgkombinationerna, förutom det jag köpte, (plum och gold) gillar jag även Rive Gauche (cherry pink och tangerine). Nu återstår det bara att kunna måla lacket så fint också, hmmm... tveksam om jag lyckas med det. :)

Kommentarer:

1 Rebecka:

Supersnyggt!Jag har med sett de där lacken i olika tidningar.Blir lite sugen själv :) Kram

2 Ellie:

Rebecka: Ja det var så jag själv fick upp ögonen för det, det är något med färgkombinationen som bara är så läcker, men som sagt, återstår att se hur fint det blir i verkligheten när jag håller i penseln. ;)Kram!

Kommentera här: