Beach Beauty!


Frisyrtips för en beach beauty! Nu när vi har tränat oss i form inför bikini-säsongen är det dags för lite skönhetstips!
"We can get anyones hair beach ready" säger tjejerna från Tone It Up och lär i den här videon ut hur du får Katrinas fantastiska lockar och beach babe hår! Riktigt bra tips måste jag säga, jag har köpt sea salt spray och ska pröva alla tipsen ikväll! :D Jag valde saltvattensspray från Sachajuan vars torrschampo jag älskar som ni vet, så förhoppningsvis är deras andra produkter också bra! :) Jag har ju självlockigt hår så vi får väl se hur det blir, kanske mer blir skatbo än fina lockar men det är alltid kul att pröva något nytt och det som lockade mig var att man kan låta håret självtorka och därmed sliter mindre på det!

Kommentarer:

1 Karin:

Åh vad bra tips! Lägg in bilder sen på hur det blev :) Och angående att jobba hela sommaren så hoppas jag det är värt det när jag och niklas åker till värmen i aug/sept :D

2 Clara:

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

3 Ellie:

Karin: Ja det kan jag förstå! Kram!



Clara: Tusen tack, vad kul att du tycker det!!! Jag har suttit och pillat med kodmallen i många timmar, allt med hjälp av designadinblogg.se. Jag kan ingenting om html-kod men med hans hjälp kan man fixa det mesta ändå, med lite tålamod! Kram!

Kommentera här: