Vykort från Samos!

Hello Citycatbabes! Här kommer ett litet vykort från Samos! Vi har haft supertur med vädret som varit strålande sol med klarblå himmel varenda dag och runt 35 grader i skuggan. Hotellet är verkligen fantastiskt på alla sätt och vis, vi kunde inte vara mer nöjda! Men tyvärr är jag ordentligt förkyld, när min sambo kom hem från Roskilde var han jättesjuk och självklart fick jag förkylningen redan andra kvällen här. Så just nu är det lite kämpigt men man vill ju inte klaga när man är på ett sån vackert och härligt ställe. Önskar bara att jag får några bra dagar på slutet i alla fall! Hoppas ni har det bra därhemma! Citycatkisses!

Första kvällen på Samos! Vit klänning med blå broderier från HM och guldiga skor och smycken till!

I vår lilla by, där vi bor i en egen bungalow, rosa tunika från HM, solglas från Carrera och badväska från Victoria's Secret.


Min älskling på stranden. Havet är turkosblått och vattnet alldeles kristallklart!


Min nya bästa vän!!! ♥ Den här lilla sötnosen fick jag rädda från elaka ungar med vattengevär och sen dess har det varit vi två, kärlek! ♥

Kommentera här: