Dagens REA-fynd!


Det blev bara en sak från Net-a-porters stora sommarrea igår.
Den här härliga mockaväskan med fransar från Michael Kors. -40%. Den ska jag ha på semestern i Grekland när dyrgriparna från Mulberry får stanna hemma. Den här behöver jag inte vara lika rädd om och det är en perfekt sommarväska. Jag har alltid älskat fransar och just nu ser vi ju även mycket av dem i modet! Jag älskar de invävda gulddetaljerna och det vackert flätade axelbandet. Jag vet, jag är väskoholic. Nu har jag 6 vardagsväskor, 2 av dem inköpta de två senaste månaderna och 2 festväskor som var billiga. Alla utom den svarta bayswatern har jag köpt på rea eller till betydligt billigare pris utomlands. Borde nog ta en paus med väskinköp helt klart! Men det är ju så roligt och så får man så mycket mer användning för väskor än kläder på något sätt. En väska behövs alltid, tillskillnad från en festklänning. :)

Kommentarer:

1 anna:

hur snygg som helst!

2 hanna:

shit snygg , köpte du den i butik?

:-)

3 Marie:

Super snygg!! Jag vågar inte tänka på hur måånga jag har, eller för den delen vad dom kostat mig. Det enda jag vet är att jag jobbat & slitigt för dem trots, att jag gått till jobbet med blixtrande migrän ibland;( Så njut av varje väska, dom kan aldrig bli för många.

Kommentera här: