Valentines Day!

Valentines Day: Moulin Rouge Theme!
Varför inte inspireras av din favoritfilm för Valentines Day?! En av mina all time favourties är Moulin Rouge! :) Romantiken, tragiken, magin, kläderna, sången, musiken... ja den är helt enkelt underbar!

Zuhair Murad long evening gown
31 555 SEK - farfetch.com

 

Agent Provocateur
6 695 SEK - net-a-porter.com

 

Agent Provocateur lace panty
1 490 SEK - net-a-porter.com

 

Christian Louboutin Sex 120
9 435 SEK - net-a-porter.com

 

Lanvin clutch handbag
13 695 SEK - brownsfashion.com

 

Amrita Singh long post earrings
675 SEK - amritasingh.com

 

 

Kommentarer:

1 Michaela:

Den filmen är helt fantastisk, den har allt :) Ska du se en annan fin och mysig i dagarna måste jag tipsa om Water for elephants om du inte redan har sett den. Älskar när man drömmer sig bort!

2 Rebecka:

Kunde inte kommentera i inlägget 3 saker.Låter jättejobbigt att du är sjuk :( Hoppas du mår bättre snart igen!Massa kramar

3 Ellie:

Michaela: Åh vad roligt att du också gillar Moulin Rogue! :D Jag har den till och med på dvd! :) Tack för tipset på film, jag har sett den och tyckte den var fantastiskt bra! Reese och Robert åååh, hi,hi!

4 Ellie:

Rebecka: Hej, oj, ja ibland blir det något fel så att det inte går att kommentera. Tack för din omtanke, du är så gullig! Ja fy det måste vara en influensa som jag har åkt på, nu har det gått en vecka och jag mår fortfarande jättedåligt! Hoppas du mår bra! Många kramar!

Kommentera här: