Black Blazer, Short Shorts!

 
Hello Citycatbabes! Hoppas att ni mår bra! Nu är det officiellt sommar, juli, yey! :D Igår var det jättevarmt i Göteborg, 24 grader och vi skulle på en lägenhetsvisning så jag ville vara fin fast inte för varmt klädd. En shorts-kostym har vi ju sett mycket på visningarna inför sommaren, så jag satte ihop min egen med svarta shorts och nya svarta kavajen från Zara. En färgglad väska fick lysa upp. Lägenheten var så fantastiskt fin innuti, allt var snyggt gjort med öppen planlösning och en lite uteplats så allt borde ha kännst perfekt. Men det känns helt fel i magen, jobbigt när det är så. Det var själva området och huset i sig som gav en lite olustig känsla och så är det bara sol fram till 12 max på uteplatsen. Det är långt fler plus än minus, men magkänslan säger att det är något som inte känns rätt ändå. Vill ju ha ett lite hus eller radhus egentligen, men tänk om det aldrig dyker upp något? Ja, lätt är det inte att leta bostad! Men jag är så tacksam att vi har det så bra att vi kan välja. Många har ju inte den möjligheten alls och jag vet hur det är att vara helt utan bostad, så jag ska verkligen inte klaga så bra som jag har det nu. Jag hoppas på lite fredagsmys med räkor och nya avsnitt av Mad Men ikväll, hi,hi. Vad ska ni göra? Önskar er en fin fredagskväll! Citycatkisses!
 
 
Kavaj -Zara (finns i butik nu)
Shorts -Sparkz (finns i butik nu)
Sandaletter -Mango
Skinnväska -Balenciaga (finns i butik nu)
Tee -Whyred
Klocka -Michael Kors (finns i butik nu)
Armband -Tiffanys & Co (finns i butik nu)
 
 
Citycatkisses!

Kommentarer:

1 Christine :

Heting! P ska ut på stan och jag ska ligga hemma i soffan..
Ha en härlig kväll! Kram!

2 karin:

Åh lite avis är jag på din väska måste jag säga! Tack för alla fina kommentarer! :)

3 Rebecka:

Supersnyggt!
Jag fick min kavaj och skjorta idag.Jag är nöjd men tcker jag ser fyrkantig ut med axelvaddarna?
Kram

4 Aline:

Supersnygg kavaj! Påminner mig om mitt älskade 80-tal :-)

5 Ellie:

Christine: Va? Men han som var så dålig när jag pratade med honom, skulle ju hem och vila sa han ju??? Eller skojar du? Tack, babe!! Vad kul att du också har Instagram! Kramar!

6 Ellie:


Karin: Tack själv, hi,hi vad kul att du gillar väskan! :)

7 Ellie:



Rebecka: Tack! :D Vad kul att du blev nöjd med skjortan. Men vad synd att du känner dig fyrkantig i kavajen. Jag fick inte alls den känslan när jag prövade den, tänkte inte ens på att det var axelvaddr. Men jag gillar ju lite axelvaddar. Tycker att det balanserar ut min figur eftersom jag har väldigt smala sluttande axlar och breda höfter, så då ger en liten axelvadd balans. Jag tog en i storlek small, för jag tyckte att den satt bättre än medium över just axlarna och man ska ju ändå inte stänga den eftersom den inte har några knappar. Vad tog du för storlek? Du kanske ska byta den i närmsta Zara-butik till en mindre storlek om du inte trivs i den? Jag tror att du är supersnygg i den, det kanske bara är en vanesak? Men så klart, känner du dig inte supersnygg i den så ska du inte behålla den. Många kramar!

8 Ellie:

Aline: Tack, vad kul att du gillade kavajen! :) Jag tänkte inte på att det var åttiotal, men du har rätt med nitarna, bouclé, axelvaddar och glittertrådar, he,he, men samtidigt känns den 2012 a la Lanvin tycker jag. 80-talet var en härlig tid, även pastellerna som vi ser i år minns jag från 80-talet när mamma och pappa hade matchande pastellfärgade outfits som mamma hade sytt, he,he! Kram!

Kommentera här: