Dagens Outfit a la Barcelona!

Det här hade jag på mig när vi besökte fantastiskt vackra Parc de la Ciutadella! Sportigt och bekvämt i värmen eftersom man går så långt men med fina accessoarer! :) Hoppas ni har det bra! Citycatkisses!

Topp -Alexander Wang (finns i butik nu)
Shorts -Jeane Blush (finns i butik nu)
Skor -Easy Tones Reebook (finns i butik nu)
Skinnväska -Balenciaga Giant Town (finns i butik nu)
Solglasögon -Carrera (finns i butik nu)
Klocka -Sekonda (finns i butik nu)
Rosa armband -Miu Miu
Nitarmband -Asos (finns i butik nu)

Kommentarer:

1 Rebecka:

Vad fin du är!Härlig färg på väskan.NI ser ut att ha det underbart :) Kram

2 Ellie:

Rebecka: Tack babe! :D Ja det är verkligen en fantastisk stad med så mycket roligt att se, speciellt arkitektur! Hoppas du mår bra! Kramar!

3 Maggie!:

4 Maggie!:

Här är det iskallt under 10 grader på nätterna och 12-15 grader på dagarna. Jag hoppas att det blir varmare igen tills ni kommer hem!Kram

från mamma!

5 Ellie:

Maggie: usch det låter ju bara för trist alltså! Jag hoppas det blir varmare innan jag kommer hem för er skull! Tusen kramar!

Kommentera här: