Sailor Girl!


Hello citycatbabes! Idag bjuder jag på en helt vanlig dagens outfit, he,he. En måndagslook som funkar när det är 8 grader, regn och storm och man ska ta sig till jobbet och hem igen. Det är ju nästan ingen som tar "vanliga" dagens outfits längre, dvs. fotar vad de verkligen har på sig under dagen. De flesta plåtar ju outfits ihopsatta enbart för inspiration istället, med vackra miljöer som bakgrund, mer som modereportage. Väldigt fint och inspirerande men inte bärbart direkt, jag kör vidare med "the real deal". :) Så ja, det fick bli lite sailor girl för mig idag, somriga färger men i varma material. Allvarligt, jag håller på att deppa ihop över det här vädret. Det är det s.ä.m.s.t.a vädret Göteborg någonsin haft i maj. Jag har inte upplevt värme sedan jag var i Spanien i oktober, det är 8 månader nu, orka! Och då är jag ändå lyckligt lottad som fick lite påfyllning av D-vitamin innan vintern. Skulle inte bli förvånad om det är rekordmånga som blivit depprimerade den här våren! Det är tur jag kan shoppa bort en del av depressionen, ha,ha! :) Jag ska ta och packa ner mina vinterkläder och packa upp mina sommarkläder i morgon i alla fall. För jag är så sjukt trött på vinterkläderna, har ju haft dem sen i september! Jag får väl klä mig i lager på lager! På lager, på lager, på lager, på lager... ;) Hoppas att ni har fått en bra start på veckan snyggingar! Citycatkisses! ♥

Randig tröja -HM
Mörkblå jeans -Guess
Röda skinnsneakers -Gabor
Skinnväska -Mulberry "Alexa"
För detaljer kan ni kika här!

Kommentarer:

1 karin:

Jättesöt tröja! :)

2 anna:

snyggt!!!

3 Amanda:

hej! jag ska köpa en svart mulberry alexa.. vet inte om jag ska välja den vanliga eller den som e oversized.. hur mycket rymmer din? får ett a4 plats?



tack för den bra blogg!

4 Rebecka:

Fint!

Ja det är ju tru att man har varit i väg och fått lite sol på sig!

Idag skiner dock solen och jag är ledig :) Ska på massage sen ska bli riktigt skönt!

Jag måste med stuva undan mina vinterkläder för har inte haft tid sen jag kom hem :)

Kram

5 Ellie:

Karin: Åh tack!! :D



Amanda: Åh vad kul att du ska köpa en väska från Mulberry! Du kommer aldrig att ångra dig, de är underbara och blir bara finare med tiden! Jag är väldigt nöjd med min i den normala storleken men jag har ju den lite större Bayswatermodellen också som jag brukar ta om jag ska ha med mig mycket grejer till jobbet. Det bästa är ju att ta med dig sånt som du vill få plats med och testa i Mulberry -butiken men ska du köpa på nätet så funkar ju inte det. Det får precis plats ett A4 men sen kan man göra den större både på bredden och höjden med hjälp av de justerbara remmarna. Jag skulle välja regular size men det beror ju som sagt på hur mycket du behöver få plats med, det ska ju vara en väska som du verkligen kan ha till allt! Hoppas att det hjälpte till i beslutet! Kram!



Rebecka: Ja åh vad härligt att ha blivit lite brun nu precis innan sommaren, då behåller man ju färgen sen och alla sommarplagg blir extra snygga, hi,hi! Hoppas att massagen var härlig! Många kramar!

6 Amanda:

Åh, ja. Tack för ditt svar Ellie :) Jag ska försöka att komma till en mulberry affär då så att man kan testa den annars, kan man ju beställa den från nätet :) Blir nog att jag siktar in mig på den vanliga storleken då.. Ska bli mig egen examens present nu i juni.. har hört att det är billigare att handla den i london, gjorde inte du det med din alexa? eller på flygplatsen? :)



Kommentera här: