Britney Spears Music Video Styling Challenge!

Scream & Shout!
 
Med anledning av mitt sneaste inlägg kunde jag inte låta bli att sätta ihop ett litet collage över hur jag skulle styla Britney i nya musikvideon Scream & Shout. ;) Jag hade kunnat göra minst 10 outfits, så himla roligt! Jag säger absolut inte att dessa är bra, men med tanke på soundet i låten och hur Will.i.am är stylad så hade jag tyckt att det hade varit kul att se Britney så här! :) För ett event hade jag valt något mer elegant men i en musikvidio så ska det vara lite knäppt och over the top men ändå lyxigt och med hög modegrad. Hip Hop, lyx, sport och glamour i en salig blanding.
 

Balmain jacquard dress
52 600 SEK - brownsfashion.com

Rag bone
9 995 SEK - net-a-porter.com

Christian Louboutin studded high heels
26 705 SEK - bergdorfgoodman.com

Alexander McQueen leather booties
9 595 SEK - couture.zappos.com

Alexander mcqueen handbag
16 410 SEK - marissacollections.com

Lanvin beading jewelry
8 255 SEK - mytheresa.com

Chanel chain link necklace
11 325 SEK - farfetch.com

Social Anarchy thin ring
12 435 SEK - ahalife.com

Kenneth Jay Lane chain jewelry
2 205 SEK - net-a-porter.com

Lanvin chain jewelry
9 995 SEK - net-a-porter.com

Asos
210 SEK - asos.com

Boy london
390 SEK - patriciafield.com

Beats by Dr Dre beat dr dre
1 335 SEK - target.com

 

Kommentera här: