Julklappar för den modetokiga!

 
Hello Citycatbabes!
Idag har jag äntligen haft en lite bättre dag. Jag orkade gå ut på en minipromenad och smärtan var tuff men inte riktigt så galen som igår. Hoppas att ni har mysiga mellandagar. Snart ska jag dyka ner i soffan med ris a la Malta och titta på Midnattssol men innan dess ville jag bara visa två av mina fantastiska julklappar. :D
 
 
Alla vårkollektionerna i Vogue Paris Collections! Här ska det spanas mode och trender må ni tro. Och jag kommer inte att dela med mig, förutom till er då, he,he, så klart! ;)
 
 
Och kolla här! Den ljuvliga nagellacksboxen från Sephora som jag bloggade om redan i november! För en New York-tokig, modeälskande, Sex and the City-nerd som gillar fina naglar blir det liksom inte bättre än så här! :) Nagellack från Formula X innehåller dessutom inte det gifta ämnet DBP -dibutyl phthalate, som många andra nagellack gör. Ämnet är giftigt av många olika anledningar men är särskilt skadegörande för blåsan, vilket naturligtvis är katastrof för mig. Så jag är jätteglad att jag hittat Formula X. Det innehåller inte heller formaldehydtoluene, parabener eller sulfater. Grymt bra!
Ha en fin onsdagkväll! Citycatkisses!
 
 Så många härliga färger, vad ska man välja först? Till nyår får det bli det silverglittriga som heter Freaky Like Freud.
 
Här har jag målat med färgen Fahrenheit. :D En perfekt julfärg. Om jag känner mig själv rätt kommer jag att spara de små pappkartongerna föreställande Manhattans skyskrapor tills jag är, ja, si så där 90 år. Om inte Stampe hinner förstöra dem först förstås. Så vid närmare eftertanke kanske jag hinner spara dem till nästa vecka, vi får se helt enkelt!
 

Kommentera här: