Nu Går Flyttlasset!

 
UPDATE:
Ja ha, det gick ju inte så bra det där, ha,ha. Ompekningen av domänen gick helt åt skogen och jag som trodde allt var klart nu, äntligen. Men flytten kommer inom kort. Den som väntar på något gott, he,he... ;)
Under de närmsta dagarna bloggar jag på här som vanligt! <3
Citycatkisses och trevlig helg!
 
 
Hello Mina Underbara Citycatbabes!
10 år. 
I 10 år har jag bloggat oavbrutet på Blogg.se och det går faktiskt inte att sätta ord på hur mycket bloggen har betytt för mig. Ni som har följt mig från början har sett mig kämpa mot en av de mest smärtsamma sjukdomar som finns. Ni har delat mina ups and downs, följt med mig på bröllop och begravningar och på oräkneliga utlandsresor. Sett mig ta körkort, förlova mig, skaffa hus, flytta och gifta mig med mitt livs kärlek i New York. Ni har följt mig genom en hel graviditet och sett Stampe utvecklas från nyfödd till en busig snart 3-åring. Den glädje som det har varit för mig att få dela min stora passion för mode och delar av mitt liv med er har varit helt otrolig. Det stöd som ni har gett mig genom alla svårigheter har varit ovärderligt. Efter 10 år på samma ställe är jag sugen på något nytt, att få utveckla bloggen och ägna mer tid åt min passion. Jag har blivit inbjuden att börja blogga på Finest.se och det känns som en rolig och välbehövlig nystart. Det ska bli väldigt kul att få arbeta med bloggverktyget Word Press som jag har hört så mycket bra om. Faktum är att vi har arbetat med att flytta bloggen i flera månader. Det visade sig att 7700 blogginlägg inte är helt lätt att flytta på, ha,ha, men nu är äntligen hela arkivet flyttat och uppackat på rätt plats. :D
 
 
Jag hoppas innerligt att ni följer med mig på den här nya resan.
Om ni har www.citycatwalk.nu som bokmärkt adress så kommer ni automatiskt hänga med till Finest i samma stund som domänen pekas om. (Vilket blir vilken minut som helst nu). Annars kan ni klicka här, så kommer ni direkt till nya bloggen!
Varmt välkomna!
Citycatkisses!
 
 

Kommentarer:

1 Sandra :

Åh va kul!!! Grattis :)

Kommentera här: