Nytt I Garderoben!

 
 
Hello Citycatbabes! 
Nu är jag tillbaka i Sverige igen och jag har så mycket godbitar med mig hem i resväskan. Bland annat det ni ser här. 
På Stradivarius hittade jag massor, grym butik. Där blev det ett par snygga jeans som är superbekväma med push upp effekt. Den där push up effekten ger jag inte mycket för, men det kan vara att min rumpa är olyftbar, för tungt lastad helt enkelt. Dock har de väldigt snygga slitningar. Jeansen alltså. Rumpan har också slitningar, men de är inte så snygga. En cool T-shirt med bästa texten hittade jag också på Stradivarius. På Primark köpte jag en jättevacker spets-BH som passar perfekt för 4 euro! FYRA euro, helt galet. Och sist men inte minst blev det en gosig, otroligt mjuk, tröja med volangärmar från Zara.
 
 
Jeans här. T-shirt här.  (Köpte även en vanlig svart, så bra att ha i garderoben). Tröja här.
Ej sponsrat.
• Kategori: ShoppingTaggar: Göteborg, Modeblogg, Shopping, Tips, Zara, dagens outfit; • Kommentarer (0)

Kommentera här: