Citycatwalk blogg i Japan!

 
 
Hello Citycatbabes!
Jag måste bara få dela med mig av det här för jag tycker att det är så roligt! Ett av de största livsstilsmagasinen online i Japan som heter By. S. frågade om de fick använda mina bilder som exempel i modeartiklar. Inför Valentines Day var en av mina bilder med i ett reportage om Valentines Style! :D Och nu publicerades ytterligare en artikel om skor med massor av mina bilder. Vad jag kan utläsa med hjälp av google översätt så handlar artikeln om att välja rätt sko/stövel till sina ben och till rätt tillfälle. Jättekul och verkligen en fin komplimang att de ville ha med mina bilder i sitt magasin! :D Så coolt det är med sociala medier att man kan dela sitt modeintresse med människor över hela världen och helt på andra sidan jorden!
Citycatkisses!
 
 
 
Här kan ni se hela artikeln om skor! :D
Här är artikeln om mode inför Valentine*s Day.

Kommentarer:

1 Angie:

Åh så coolt och välförtjänt! Japanerna har koll på stil alltså! Heja dig.

Svar: Hi, hi, men tack vad du är gullig! Ja det var verkligen en ära, så roligt att se sig själv där bland andra storbloggare som Chiara Ferragni mfl även om jag inte förstod så mycket av texten. :D Kram <3 <3 <3
Ellie

2 Emelie Babunovic :

Meeen lägg av vad roligt ☆♡☆

Svar: Tack, ja det tyckte jag med. Roligt och en ära. :) Önskar dig en fin helg! Kramar! <3
Ellie

3 Anonym:

Wow!! 👍🏼💖🌹

Svar: Jaaa, så kul tyckte jag med! :D
Ellie

4 Grace:

Så coolt :) jag gillar din stil :)
http://gracemungai.com/

Kommentera här: