Mot Solen!

 
Hello Citycatbabes!
Eftersom jag aldrig blir frisk någon gång från eftereffekterna av lunginflammationen (två månader sen nu) så har jag bestämt mig för att se om jag kan bli bättre om jag får andas lite Medelhavsluft i kombination med sol och värme. Jag tar med mig Tom till pappa i Spanien, men jag har hyrt en egen liten lägenhet i ett område nära intill. Den ligger en bit utanför Torrevieja i Playa Flamenca. Jag har inte sett det i verkligheten men det ser jättefint ut på bilderna. M kommer ner en del av tiden. Pappa, Stampes morfar, bor där permanent sen många år tillbaka så det blir inte att han får se honom så ofta. Han är i en sån underbart go ålder nu, (Stampe alltså, inte pappa) att jag gärna vill att de ska få spendera lite tid med varandra. På måndag bär det av!
 
En liten uteplats i markplan som ser jättefin ut. Men det står inte i vilken riktning den ligger. Så det kanske är norrläge, bakom ett höghus, där solen bara lyser kl 6 på morgonen, man vet aldrig. :) Det ska finnas bredband i lägenheten så jag kommer att kunna blogga därifrån, yay!
 
Fräscht och modernt inuti och självklart kommer jag också alltid att ha champagnen på kylning! ;) (Till någon annan då, eftersom jag själv bara kan dricka whisky). 
 

Kommentera här: