Fest i Färg!

 
Hello Ciycatbabes!
Hoppas ni hade en bra lördagskväll! Jag kom iväg på festen tillslut och OMG vad roligt jag hade! När man träffar människor som ger en så mycket energi så gör det att man plötsligt orkar mycket mer. Jag har verkligen inte blivit bortsämd med goa tjejkompisar tidigare i livet men plötsligt har jag ett helt gäng helt fantastiska, snälla, roliga, tjejkompisar, precis som jag alltid har drömt om. Jag hade på något viss gett upp att träffa nya vänner när jag fick min sjukdom, man tänker ju att det är ingen som kommer att orka vara vän med en när man är så sjuk och sällan kan hitta på grejer. Därför är jag så tacksam att jag har fått de här vännerna! Alla hade fått varsin färg som de skulle klä sig efter och jag hade färgen rött. Jag tog min röda spetsklänning och målade både läppar och naglar röda, lika bra att gå all in, he,he! Och de hade satt ihop en grym spellista med låtar om färger, som Yellow Submarine och Purple Rain. :) Jag har inte vågat mig på att gå ut och festa och dansa på många, många år men med de här goa tjejernas hjälp så var jag faktiskt ute och dansade igår!!! :D Vi hamnade på ett jättehärligt ställe med latinamerikansk och afrikansk musik och det märktes att alla som var där älskade att dansa, jäklar vilket party, ha,ha! Jag vet ju naturligtvis inte hur det brukar vara på klubbar men det kändes väldigt speciellt, nästan som om man var utomlands i något varmt land. :) Ett tag stod jag till och med på bordet och dansade. Jag hann inte dansa så länge innan smärtan tvingade mig att sluta och jag fick åka hem, men ändå, så himla roligt att få ha varit med om en sån rolig kväll! Det kommer jag leva på länge! 
 
 
Klänning -Estradeur/Nelly
Skor -Scorett
Strassring -Kenneth Jay Lane
Clutch -Michael Kors
 

 
Citycatkisses! ♥♥♥

Kommentarer:

1 Rebecka:

Du är superfin!härlig kväll du verkar haft :) riktiga vänner tar dug för den du är och stöttar.kramar

Svar: Tack underbara du! Ja det är så sant, jag har inte haft många såna vänner i mitt liv så då blir man så himla glad! :)
Ellie

2 Frida:

Underbar ring :) söta du

Svar: Tack vad roligt att du gillade ringen! :D Den är lite galen men det är just det som jag tycker om! :)
Ellie

Kommentera här: