Becks för Vogue Paris!

 
David och Victoria Beckham har fått den stora äran att pryda Vogue Paris decembernummer. Det är den mest prestigefyllda modetidningen i världen just nu så man kan lugnt säga att detta kommer bli ännu ett uppsving för paret Beckhams modestatus. Jag tycker omsalget är supersnyggt. Festligt, vintrigt, sexigt och romantiskt, precis som ett decemberomslag ska vara. Den där diamantringen också, åh... :) Det är väldigt coolt på något vis vilken come back Victoria har gjort från utskrattad, fotbollsfrubimbo med misslyckad solokarriär till hyllad stilikon och framgångsrik modedesigner med visningar i Paris och världens största celibriteter som kunder!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Angie:

Hejsan! Vill bara skriva att jag tänker på dig och hoppas att din sjukdom är någorlunda under kontroll. Jag jobbar med en tjej som har samma sjukdom och det du skriver ger mig en förståelse för hennes situation. Jag önskar att jag kunde trolla er båda friska!

Nu lite verklighetsflykt i form av shoppingtearapi! Mina senaste fynd är en väldigt snygg dunjacka i svart med gulddetaljer från mango och ett par knähöga stövlar från Zara. Älskar dina från Laredoute men de finns ju inte längre. Blev även ett par fuskskinnbyxor från Zara. Väldigt nöjd.

Idag bakar jag lussekatter och kelar med min katt. Hoppas att du mår bra. Kram och glad första advent världens bästa bloggerska!

Svar: Hej Angie! Tusen tack! Ja det har varit någon bättre dag denna veckan i alla fall. Vad ledsen jag blir att höra att någon du känner lider av den här fruktansvärda sjukdomen. Men jag är jätteglad att höra att, att jag delar med mig hur det är kan öka förståelsen för hur det är att leva med detta. Jag kan lova dig att hon uppskattar enormt mycket att du försöker förstå hur hon har det. Väldigt många blir bara rädda och tycker det är för jobbigt och vill liksom inte förstå. Modigt, starkt och bra av dig! Wow, vilken shoppinglycka! Jag kan verkligen se alltihop framför mig. Låter som en väldigt snygg outfit ihop också! Mmm, lussekatter, skulle gärna smaka på en av dem nu! Hoppas att du får mysa med din katt lika mycket den här helgen, jag ska göra det samma med Molly! :) Kram!
Ellie/Göteborg

Kommentera här: