Årets Fashionista! Var med och rösta!!

Var med och rösta fram  "Årets Fashionista "!

Förra året vann Eva Longoria första platsen framröstad av er läsare! Nu är det dags att utse Årets Fashionista 2008!
Jag har räknat ut vilka 5 tjejer som fått flest utnämningar som Dagens Fashionista under året och sedan är det upp till er att välja vem av dessa 5 som vinner!! : ) Charlize Theron med 9 nomineringar, Heidi Klum med 8, Nicole Richie med 11, Leighton Meester med 9 eller Blake Lively med 8 nomineringar?
(Eva Mendes, Diane Kruger, Gwyneth Paltrow, Lauren Conrad och Kate Bosworth snubblade precis på mållinjen med 6 nomineringar var, men de har klätt sig fantastiskt under året och förtjänar att nämnas!)



1. CHARLIZE THERON



2. HEIDI KLUM

3.Nicole Richie


3. NICOLE RICHIE


4. Leighton Meester


4. LEIGHTON MEESTER

5.Blake Lively


5. BLAKE LIVELY

Skriv vem du tycker ska vinna titeln som Årets Fashionista i kommentarsfältet, klicka på "kommentera"

Vote for the Fashionista of the Year!! Click the "kommentera" button and write down the name of one of the  5 girls above.


OMRÖSTNINGEN PÅGÅR TOM. 2009-01-01 KL 23.59!

Kommentarer:

1 Emmaria:

Lägger min röst på Leighton Meester!

2 Hej:

lägger min röst på Charlize

3 Sabina:

Jag röstar på Nicole :)

4 Camilla:

Min favorit har alltid varit Charlize alltid lika snygg och elegant.

5 Sarah:

Röstar på Leighton Meester :)

Kommentera här: