Itty Bitty Bikin Workout!


Här kommer träningsvideo nummer 6 i vår Bikini Challenge! Den heter Itty Bitty Bikini: Tone Up The Love Handles! Fokus ligger helt och hållet på magmusklerna och den är ett bra komplement till Beach Bum Workout men du kan också köra den 2-3 gånger om vart annat om du vill. Många säger ju att det är bra att fokusera på en del av kroppen åt gången. Jag har testat att köra Beach Bum + denna och tycker att det blir en bra all round workout tillsammans för att få tränat både ben, rumpa och mage som är mina "problemområden". Hur går det för er med träningen? Jag är så sur för jag har inte kunnat träna på 2 dagar nu, har bara legat i sängen helt borta av smärta, jag kan knappt ta mig till toaletten själv eller hämta ett glas vatten. Och eftersom jag inte kan orka laga någon mat, inte göra iordning en macka en gång så blir det en bit sockerkaka, glass direkt ur förpackningen eller chips direkt från påsen, superonyttigt. Plus alla gifter från alla smärtstillande tabeletter som lagras i kroppen. Hatar det verkligen och det kommer alltid en sån här period med sjukdomen så fort jag har kommit igång med träningen. Då vill man liksom bara ge upp och skita i allt, men det är ju just det man inte får göra. Så snart jag börjar komma på benen igen får jag sätta igång igen! Jag hoppas bara det blir snart för ju längre jag har så här ont, desto mer utmattad blir jag och desto svårare är det att komma igång sen.



Cameron Diaz Leg Workout!

(Bild från inspelningen av Bad Teacher som går på bio nu!).

Här kommer ett tips på 3 extra övningar för benen som ni kan lägga till träningen! 3 övningar som Cameron Diaz gör med sin tränare! Tyvärr går det inte att lägga upp den på bloggen men klicka här som kommer ni direkt till videon!



Kommentera här: