Motivational Monday!

 
10...
 
9...
 
8...
 
7...
 
6...
 
5...
 
4...
 
3...
 
2...
 
1...
 
0.
 
Hello Citycatfitnessbabes! ;)
Idag har jag äntligen börjat träna igen. Det blev både ett ben-pass och ett Liss-konditionspass (ut och gå med barnvagnen, ha,ha) med Kayla-appen (BBG). Och så krattade jag massa gräsklipp i trädgården, också lite träning. :) Förkylningen är nästa helt borta nu och även om det är mycket som fortfarande är jobbigt efter medicinbytet så är det i alla fall bättre, så skönt. Och jättefint väder är det i Göteborg också. 28 grader i skuggan idag, helt otroligt. Så jag sitter faktiskt ute på altanen och bloggar nu, till fågelsång. Dagens visa ord blir inget mer avancerat än -drick mer vatten. Det går åt en hel del vätska nu när det är så varmt och man tränar samtidigt. Jag har så svårt att komma ihåg det, så det är en påminnelse även till mig själv. Kan ju inte dricka mer en ett halvt glas i timmen max eftersom jag har så dålig kapacitet så det blir ofta att jag får i mig alldeles för lite vatten per dygn. Men det är så klart inte bra att dricka för mycket heller.  Jag hittade en rolig sida som ska räkna ut hur mycket vatten man behöver dricka per dag, ha, ha, men det får man väl ta med en nypa salt. Det viktiga är att känna efter själv.
Ha en underbar vecka allihop! I morgon kommer min morsdagsoutfit upp på bloggen och bilder på vad jag fick i present av M och Stampe! :D
Citycatkisses!

Bilder: Tumblr.com

Kommentarer:

1 Matilda Berlin:

Grym inspo! Behövdes lite såhär på en måndag ;)

Svar: Åh vad kul att du tyckte det! Ja måndagar är ofta tunga, jag brukade tycka de var hemska, men på senare tid har jag lyckats peppa mig själv till att tänka att måndagar kan vara härliga, nystart, ny chans att fixa saker eller komma igång med träning, så därför vill jag motivera andra också på just måndagar! :) Kram!
Ellie/Göteborg

Kommentera här: