Måndagsmotivation!

10...
 
9...
 
8...
 
7...
 
6...
 
5...
 
4...
 
3...
 
2...
 
1...
 
0!
 
 
Hello Citycatbabes!
Hoppas att ni har haft en fin påskhelg! Jag har haft en riktigt fin, fylld med familj och släkt, barnskratt, påskägg, trädgårdsarbete och påskgodis. Precis som man känner efter julen är det nog många inklusive mig som känner efter påsken, att nu är det dags att ta tag i träningen igen. Förr åt jag nästan aldrig godis eftersom jag inte tålde det för min sjukdom. Sen upptäckte jag att jag tål Werters Original gubbkarameller. Så den här helgen tror jag att jag har gjort slut på två påsar helt själv. Kan vara fyra påsar. Lite oklart det där. Förra veckan skrev jag om Tone It Up som börjar sin åtta veckors beach-träning för alla som vill hänga med den 24 april. Idag får ni ett litet HIIT-träningspass från Tone It Up som jag testade förra veckan, så att ni också kan pröva deras träning. Ett bra sett att komma igång efter långhelgen om inte annat. :D Ses i morgon!
Citycatkisses!
 

Kommentera här: